Masz pytanie do mnie czy chcesz mnie poznać napisz na lukeblog@Gazeta.pl ***
Blog > Komentarze do wpisu

"Pychotka - nowy smak tradycji" - spot kampanii "Jeśli to słyszysz"

Kilka dni temu Lambda Warszawa stworzyła inną rewolucyjną kampanię, tym razem dotyczącą przemocy wobec osób LGBT+. Zamiast groźnych słów i mrocznych kadrów, jej twórcy pokazują na pozór szczęśliwą rodzinę. Wszystko wygląda dokładnie jak w reklamie telewizyjnej do czasu, kiedy ojciec, jak gdyby nigdy nic, mówi do swojego syna „pedale”. Nagle świat kolorowego, sztucznego i słodkiego jak landrynka niedzielnego, „tradycyjnego” obiadu, który widzieliśmy miliony razy w różnych spotach reklamowych, rozpada się i obnaża smutną prawdę. 

 „Większość osób biorąca udział w tworzeniu spotu robiła to dla nas za darmo – tylko dlatego, że spodobał im się pomysł na film i kampanię. Czegoś takiego nikt jednak jeszcze nie robił. Mieliśmy tylko jeden dzień zdjęciowy, w którym trzeba było zebrać całą ekipę – prawie 30 osób – był reżyser Bartosz Kruhlik i operator Patrik Skonieczny, a do tego cały szereg oświetleniowców i dźwiękowców. Kręciliśmy w mieszkaniu Krzysia Kliszczyńskiego – jednego z członków założycieli Lambdy – w przedwojennej kamienicy na Chmielnej. Cały sprzęt nie zmieścił się w mieszkaniu, więc jego część i bufet zainstalowaliśmy na klatce schodowej. Dodatkowo dzień był wyjątkowo pochmurny, oświetlenie planu tak, żeby wyglądał na słoneczne niedzielne popołudnie, to było dopiero wyzwanie. Ale determinacja była duża i udało się”. (...) - Vice News.

piątek, 01 grudnia 2017, lukeblog

Polecane wpisy